sobota, 11 sierpnia 2018

Naszyjnik nie tylko dla BARISTKI... kawa w półkuli z żywicy

Z czym kojarzy się dobra kawa, albo co oznacza określenie „dobra kawa”. 
Pewnie każdy ma własne zdanie na ten temat. Tyle różnych opinii ile osób i dlatego nie będę wyrażała własnej w tym temacie.

 naszyjnik kawa w żywicy

Mogę jedynie opowiedzieć o kawie zamkniętej w żywicy.
Natychmiast zareagowałam na taki pomysł Klientki. Jest to pierwsze moje takie doświadczenie tego typu.. Zatopiłam ziarenka kawy arabica. 




Zmieniły się pod wpływem żywicy, są jaśniejsze i wyglądają jakby były z aksamitu. Gdzieniegdzie chwyciły maleńki pęcherzyk powietrza, który tylko dodaje uroku srebrząc się w żywicy. A wszystko za sprawą tego, ze kawa nie jest idealnie gładka jak dla środowiska żywicy.

Do całych ziarenek dodałam niewielką ilość  kawy zmielonej i szczyptę srebrnego brokatu, aby zakłócić czystą przestrzeń jaką daje przejrzysta żywica.





Kształt naszyjnika to półkula a gładka powierzchnia jej spodu zachowuje się jak lustro i odbija zawieszoną wewnątrz zawartość. Powstaje piękne złudzenie optyczne pełniejszego obrazu niż jest w rzeczywistości.  Jest to spory atut tego wisiorka. 
Zamieściłam również zdjęcia, gdzie obok półkuli, dla porównania, jest pełna kula i zupełnie inny efekt jako biżuterii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz