sobota, 27 maja 2017

Wisiorek z żywicy z rysunkiem dziecka... ma swoją historię

Oryginalny wisiorek, z rysunkiem wykonanym przez dziecko, był drugim zleceniem tej samej Klientki.


 bransoletka z personalizacją


We wrześniu 2015 roku przyjęłam wyjątkowe zamówienie. Klientka przysłała oryginalny projekt „kliszy” z historią swojej najbliższej rodziny. 









Projekt zdjęć dodatkowo wzbogacony został wymowną sentencją... Nigdy nie przestawaj wierzyć w swoje marzenia, wkrótce się spełnią”.
Przygotowana przeze mnie grafika z niby „kliszy” była podstawą do wykonania bransoletki.  Bransoletka w kolorze sepii skradła serce swojej właścicielce. Nie wiedziałam, że spodoba się tak bardzo... 


Było mi miło, kiedy kilka dni temu otrzymałam ciepłego e-maila. W nim, poza pochwałą byłego zakupu, była prośbo o przyjęcie nowego zlecenia. Zgodziłam się na wykonanie naszyjnika z żywicy z grafiką wykonaną na podstawie pierwszego rysunku syna klientki. Rysunek wykonany ręką trzylatka przedstawia całą rodzinę razem... jak na zdjęciach z bransoletki. 


Dzieło trzylatka jest naprawdę imponujące, młody artysta pamiętał o wszystkich członkach rodziny, nawet o dwóch kotkach. Radosny, kolorowy uśmiech zachwyca od pierwszego spojrzenia.

Było to spore wyzwanie, aby tak eteryczny obraz umieścić w żywicy. Najtrudniej było sprawić, aby dzieło o rozmiarze 2 cm było choć trochę widoczne.




Mały naszyjnik, o kształcie dysku, wizualnie jest wyjątkowo delikatny i trzeba mocno się przyjrzeć aby dostrzec maleńki obrazek wewnątrz, ale jedno jest pewne... powstała trwała i oryginalna pamiątka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz