sobota, 10 czerwca 2017

Naszyjnik z żywicy... z dziełem młodego artysty

Kiedy zobaczyłam kolejny piękny, kolorowy rysunek dziecka i pytanie o wykonanie naszyjnika z tym dziełem, nie mogłam odmówić, choć zawsze jest to wyzwanie dla mnie.

 naszyjnik z żywicy


Nigdy do końca nie wiem jak taki wyjątkowo delikatny obraz odnajdzie się w relatywnie małym dysku z żywicy. 

Są pewne granice jego wyostrzenia aby zbyt nie odbiegał od oryginału. Jakość wydruku też ma ogromnie znaczenie, tym bardziej kiedy obraz zmniejszam do 2 cm. 



Ale udało się, powstał eteryczny, krystalicznie połyskujący wisiorek a przy bliższym przyjrzeniu się dostrzegamy fruwające owady, kolorowe kwiatki w milimetrowych rozmiarach. OBRAZ NA ZAWSZE, oryginalna pamiątka i frajda dla młodego artysty, że jego dzieło jest bazą biżuterii. Ten rysunek to pomysł na prezent urodzinowy dla mamy, w prawdziwym tego słowa znaczeniu, a jednocześnie przyjemność również dla dziecka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz