sobota, 15 grudnia 2018

Niezwykły naszyjnik na pamiątkę... pestki z wartością jak diament

Zwykła rzecz, w niezwykłych okolicznościach, może stanowić największą wartość. Wartość sentymentalna, kiedy połączona jest z pamięcią o kimś ważnym dla nas, jest najcenniejszym darem. Takie wyjątkowe pestki znalazły swoje miejsce w naszyjniku z żywicy.

 naszyjniki

Jak dobrze jest, kiedy otaczamy się, w trudnych chwilach, empatycznymi ludźmi.
Wszystko to razem sprawiło, że miałam wyjątkowe zlecenie, które zawsze w takim momencie jest dla mnie wyzwaniem, gdyż nie mogę cofnąć swojej pracy, kiedy już coś zalewam w żywicy.
Jest to proces nie do odwrócenia a świadomość odpowiedzialności, że ktoś powierzył w moje ręce cenny drobiazg jest naprawdę wielka.


Cieszę się, że naszyjnik w realu wglądał pięknie, czego nie oddają zdjęcia, bo nie widać na nich pewnej subtelności, kiedy bierzemy go do ręki.

Mam nadzieję, że sprawi wiele radości i pewnie nie obejdzie się bez łez, wiedząc jak bardzo jest waży dla jego właścicielki. 



Na koniec, naszyjnik pojechał do Norwegii...


2 komentarze:

  1. Jest Pani alchemikiem talizmanow..... czekam do swiat aby przyniec mojej kolezance to piekne wspomnienie ktore dzieki Pani nigdy sie nie zestarzeje....dziekuje z calego serca

    OdpowiedzUsuń