sobota, 15 lipca 2017

Strzeliste, ogromne nasiona dmuchawca... to oryginalny naszyjnik z żywicy

Żywica jest bardzo wdzięcznym materiałem do tworzenia biżuterii. Choć często wymaga dużo cierpliwości, bo pierwszy efekt każdego projektu, w zarysie, możemy zobaczyć dopiero po 24 godzinach, to i tak niezmienna jest moja opinia, że to fantastyczny materiał, jako podstawa biżuterii.
Ogromne nasiona dmuchawca, bo w skrajnych pomiarach sięgające swoją włoskowatą strukturą nawet do 6 cm, mogłam zmieścić w jednej kuli o średnicy 3,5 cm. 

 naszyjnik z żywicy

Jedyny zabieg jaki musiałam wykonać, to maksymalne skrócenie samego nasiona (czyli nóżki). Wybrałam tylko część lotną, którą umieściłam w formie. 

 naszyjnik z żywicy



Ten zabieg powtórzyłam cztery razy i tak powstał niesamowity efekt „wystrzałów fajerwerków”. Całość ozdobiłam mikronowym brokatem, co z kolei podniosło złudzenie rozświetlenia nasion. Nie widać na zdjęciach jak, włoskowate niteczki, pięknie łukowo rozpychają się w kuli z żywicy. Robiąc zdjęcia nie jestem w stanie pokazać całego ich uroku. Ten efekt jest niewidoczny, gdyż połyskująca powierzchnia kuli odbija światło. Dostrzec to można dopiero biorąc taki naszyjnik do ręki. 


 naszyjnik z żywicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz